//LovingYou
Welcome Chinggu :) + Follow | Dashboard

Look Forward Dear :)
Friday 1 June 2012 | 10:25 | 0 comments
Assalamualaikum:) Haiiii pepps:D Okaaay, taktau mimpi apa malam-2 cenggini nak post. Rindu sangat kot. Haha. K, aku gedik. Tipu ah kalau aku kata aku tak rinduu dekat blog yang indah ni kan. Jadi, blog ni pon dah besawang. Tense:DD. Kita taktau nak post pasal apa(Y). Sekejap *fikir sejenak*. Haaaa, dah dapat entryy:). Entry kita? Okaaay. Lupakan pasal entry. Ehh,kita ni jahat sangat ke? Lalalala~. Kita taksuka cari gaduh dengan orang sebenarnya. Kita buad baik, dikutuk. Buat jahat, takpayah cakap lah. Conpomm dikutuk habis. Tapi, nak buat macam mana. Dah nasib kan. Maaf,kita sedar kita sesempurna awk:). Series, tersentap Gila-2 bila kena hentam macam tuu sekali dengan kau. #maaf terasa jijik nak panggil kau 'awk'. Macam kau tuu tak pernah buat salah jee kan. Yelah, kau dah Ada set-2 gempak sekarang. Hot + pandai + and Everything:). Tu aku tak kisah lah. Tapi, takpayah lah nak tunjuk yang kau tu bagussssss sangat. Cuma nak cakap, suka gila dengan ayat rempitzzzz kau.#buwekk. Tak payah nak mengaibkan aku sangat lah. Dalam fb je ke mampu? Lemah jugak kau kan. Kau cakap aku teruk? Tak pernah nak berubah? Sama macam perangai lama? What the fuck kau nak cakap aku macam tu? Hidup kau, cara kau cakap macam kau tak berubah je selama ni kan. Ehh, ustaz cakap kalau nak buka aib orang tak solat, tak tutup aurat , takpa kan. Haaa, meh sini nak cakap Kau tu berubah lagi terok daripada aku. Dulu, bukan main, solat, kalau dekat surau, muka kau jee selalu nampak. Sekarang? Kasut kau pon aku tak nampak? Ni kan pulak batang hidung. Aku habis solat jee, tengok kau berosssip Dekat belakang. Apa kejadah haramm tu? Kau pulak boleh cakap macam ni dekat aku . "kau alim ke? Ke gimik je lebih?. Hehe. Series tersentap aku baca. Aku dengan happynya bila kau Tanya soalan macam tuu, terus aku Jawab " alhamdulillah". Then aku cakap, tuu urusan aku dengan Allah.:). Cakap macam tu terus kau diam sekejap Right? Yeah, bukan aku nak cakap yang aku ni alim. Tapi, kau cakap macam mulut tuu bags jee. Pastu kau cakap Apa kat aku"pakai tudung labuh je lebih? Better koyak or gunting, then campak dalam tong sampahh? Heyy betina! Jangan ingat kau bagus sangat lah. Yess, memang kau hot. Tapii, jangan lupa asal usual kau. At least, sejahat-2 aku pon, jahat lagi kau. Right? Aku tak Batak lah takda kawan macam kau. Alhamdulillah. Bila aku dah tak kawan dengan kau, aku rasa aku lebih baik Dari dulu. Bukan nak bangga. Kau cakap tuu, macam aku sorang jee salah kan. Ehh,takpayah ingat kau tuu hot sangat lah sampai aku nak kena jaje cerita kau. Jaje cerita kau tak datangkan untung langsung dekat aku. Macam cerita kau tu me adik je sampai aku nak jaje-2. Getty girl, look forward lah. Aku takkan cari pasal kalau kau tak mula-2 cari pasal dengan aku. Dahlah, aku malas nak bengang sengsorang sebab budak cantikk yang hot sangat ni:). Sorry to say dear:D #hanya luahan hati. #maaf kalau ada yang terasa. Sebab bengang gila tahap gaban dah time ni. #ini diari saya. Dah baca, stop sampai sini jee. Takpayah nak bukak cerita bila dah sampai dekat luar Nanti. Kalau Ada niat nak buat fitnah or nak pecah belahkan orang, better takpayah lah baca. Nanti dapat dose. Sekadar membaca yee:). Enjoy your reading. Nah *flying kiss untuk awk* K, bhaiii:DD

Older Post
Owner

Hai , I'm Zarina . Known as Ina . School Sri Bentong . ;D Follow me yaa :D
Entries
About
Linkies

Walkie Talkie

Put your link shoutmix here :)


Kamsahamida

background: Click Here
header: Click Here